اتاق اتو ام دی اف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 22 دی 1401
بازدید : 524
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

کمد وسیله ای است که برای نظافت و نظم بخشیدن به وسایل خانه استفاده می شود و همچنین زیبایی دکوراسیون منزل شما را تکمیل می کند. کابینت ریلی ام دی اف به دلیل ویژگی های منحصر به فردش طرفداران خود را دارد. در این قسمت به بیان ویژگی ها، مزایا و معایب این نوع کابینت پرکاربرد و نسبتا ارزان می پردازیم تا در صورت نیاز با اطلاعات کامل آن را از فروشگاه اینترنتی تنیل چوب سفارش داده و خریداری کنید.


ویژگی های کابینت آهنی ام دی اف
همانطور که از نام کابینت ریلی ام دی اف مشخص است، متریال به کار رفته در داخل آن از ام دی اف است.
در ساخت درب کمد دیواری ریلی ام دی اف از لولا استفاده نمی شود بلکه توسط ریل باز و بسته می شود.
هیچ محدودیت عرضی برای کابینت ریلی ام دی اف وجود ندارد. درهای آن را می توان از درهای کمدهای معمولی یا لولایی پهن تر در نظر گرفت.
مزایای کابینت ریلی ام دی اف
اکنون که وارد این صفحه شدید قطعا قصد خرید کابینت ریلی ام دی اف را دارید. از این رو فروشگاه تنیل چوب مزایا و معایب آن را برای شما توضیح می دهد تا بتوانید این محصول را به طور کامل بشناسید.

کمد ریلی از ام دی اف
قابل استفاده در شرکت ها و ادارات
از آنجایی که معمولاً صندلی و میز در جلوی کابینت ماکت ام دی اف قرار می گیرد، این محصول بهترین انتخاب برای مشاغل و ادارات است، چون باز و بسته می شود، مجبور نیستیم درب آن را به سمت خود بکشیم. در واقع می توان از فضای جلوی انبارها استفاده بهتری کرد.
ضخامت درب کمد لباس ریلی ام دی اف
به طور کلی درب کمدهای ریلی ضخیم تر از کمدهای معمولی است در نتیجه هنگام درآوردن لباس از این نوع کمدها نخ کشیده نمی شود و پاره نمی شود.
درب کابینت ریلی ام دی اف قوی
روی درب کابینت ریلی ام دی اف هر نوع ویترای و آینه سنگین را می توانید نصب کنید. در واقع درهای آن نسبت به درب های معمولی در برابر وزن اضافی مقاومت بیشتری دارند.
کابینت آینه ام دی اف قابل تنظیم
اگر از طرح و رنگ کمد ریلی ام دی اف خوشتان نمی آید می توانید با کارشناسان تنیل چوب تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا کمد مورد نظر را مطابق سلیقه شما تهیه کنیم.
فضای کمتری را اشغال می کند
از آنجایی که ریل ام دی اف فضای کمتری را نسبت به یک کابینت معمولی اشغال می کند، درب باز و بسته می شود. بنابراین اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، قفس برای تزئین اتاق بسیار مفید است.



کابینت ریلی ام دی اف
صرفه جویی در هزینه
بسیاری از افراد بودجه ای برای خرید یک کابینت ریلی چوبی واقعی ندارند، بنابراین می توانند یک کابینت ریلی ام دی اف بخرند. ام دی اف نیز کیفیت بسیار بالایی دارد و رویه آن براق و یکنواخت است که نسبت به چوب مقرون به صرفه تر و ارزان تر است. همانطور که در این قسمت مشاهده می کنید کابینت های ریلی ام دی اف در مدل های مختلفی عرضه می شوند و همچنین دارای تنوع زیادی هستند. اگرچه نسبت به مدل ریل چوبی ارزان‌تر است، اما در نظر داشته باشید که ام دی اف بعد از چوب بهترین متریال برای تولید کابینت ریلی است.
معایب کمد ام دی اف ریلی
اکنون که با ویژگی ها و مزایای کابینت تراش MDF آشنا شدید، معایب آن را نیز بیان می کنیم تا با در نظر گرفتن تمام جوانب کابینت مورد علاقه خود را سفارش دهید.
درهای قفسه قطار دارای طرح قوی هستند
اگر به درب ریل ام دی اف نیرو و فشار زیادی وارد کنید ممکن است از خط خارج شوند. از آنجایی که درهای این نوع فلز از درهای فلزی معمولی بلندتر است، در نتیجه ساختار آن حاوی انرژی بیشتری است.


به زور ردپایش را پاک کن
با توجه به وجود شیارهایی بین ریل های کابینت ریلی ام دی اف امکان تجمع گرد و غبار در آنها وجود دارد. در نتیجه تمیز کردن شیارها مشکل است.
درب ریلی ام دی اف همزمان باز نمی شود
در جعبه های ریلی ام دی اف همیشه یک در روی دیگری قرار دارد و در نتیجه نمی توان هر دو را همزمان باز کرد. افرادی که دارای دو در باز و فضای کمد پر هستند با این مشکل مواجه می شوند، دید آنها کمتر از یک کمد لباس معمولی است.
کابینت ریلی ام دی اف
کابینت ریلی ام دی اف
جذب آب بیشتر ریل ام دی اف
به طور کلی مواد ام دی اف بیشتر از چوب آب جذب می کند. پس در هنگام استفاده از کابینت ام دی اف باید بدانید که نباید در جای مرطوب قرار گیرد. زیرا با آب جذب شده متورم می شود و به دلیل ضعیف تر بودن از چوب در نتیجه دوام کمتری دارد.


خرید کابینت کششی ام دی اف
همانطور که مشاهده می کنید این محصول رنگ ها و طرح های مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید. مطمئن باشید در صورت سفارش کابینت ریلی ام دی اف از تانیل وود، نه تنها از کیفیت بالاتری نسبت به فروشگاه های دیگر برخوردار خواهد بود، بلکه این محصول را به درستی و مطمئن دریافت خواهید کرد. با توجه به اینکه متریال به کار رفته در این نوع کمد از نوع ام دی اف بوده و در نتیجه نسبت به چوب مقرون به صرفه بوده و افراد زیادی توانایی خرید آن را دارند.
به یاد داشته باشید که قبل از خرید کابینت آهنی ام دی اف باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها می پردازیم:
به مواد ریل توجه ویژه ای داشته باشید
برای افزایش عمر و کاهش استهلاک به نوع ریلی که در ساخت کمد ریلی ام دی اف استفاده می شود توجه کنید. بسیاری از تولیدکنندگان از ریل های بی کیفیت و ارزان استفاده می کنند.
ایده آل برای سبک مدرن.
همانطور که می بینید کابینت ام دی اف معمولا برای سبک مدرن استفاده می شود و اگر سبک داخلی شما کلاسیک و نئوکلاسیک است، تانیل وود این نوع کابینت ام دی اف را توصیه نمی کند مگر اینکه آن را تغییر دهید. کمد لباس با طراحی داخلی کلاسیک مطابقت دارد. رقابت
ابعاد کابینت ام دی اف نرده دار
اگر خانه شما بزرگ است از کابینت های ریلی ام دی اف پیش ساخته استفاده کنید. اما اگر فضای کمتری دارید و قصد سفارشی سازی این نوع کابینت ها را دارید، باید بدانید که قیمت کابینت های سفارشی بیشتر از کابینت های پیش ساخته است.

https://tanilchoob.com/product-category/table/mirror-console/  
به رنگ آن دقت کنید
از آنجایی که معمولا از رنگ های ملایم و روشن برای جهیزیه استفاده می شود، کابینت ریلی ام دی اف سفید به محصولی محبوب در بین عروس و دامادها تبدیل شده است. در صورت تمایل به استفاده از رنگ های روشن می توانید نسخه سفید این محصول را سفارش دهید. بسیاری از افراد رنگ کمد ریلی mdef را با رنگ مبلمان اتاق خواب تطبیق می دهند که ایده جالبی است، البته این نوع کمد را می توان در قسمت های دیگر خانه به جز اتاق خواب نیز استفاده کرد. اگر اتاق شما کوچک است، مراقب باشید از کابینت هایی با ریل تیره یا مشکی استفاده نکنید، زیرا این رنگ ها فضا را کوچکتر نشان می دهند. در اتاق های بزرگ می توانید از کابینت های تیره و مشکی استفاده کنید.
به بررسی های آنلاین توجه کنید و به دنبال مشاوره باشید
به طور کلی، مهم نیست که بخش ریلی ام دی اف را از کجا خریداری می کنید، همیشه نظر خانواده یا دوستان را جویا شوید و حتما نظرات آنلاین را مطالعه کنید. برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان تنیل چوب تماس گرفته و از مشاوره تخصصی بهره مند شوید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com